Digital clock

Khamis, 27 Disember 2012

simpan rapi

kumpul semua
jadi satu
rasa aku tahu 
rasa itu
waktu datang hampiri
aku imbasi kembali
waktu dulu waktu 
aku bersama mereka
hilang dihanyut zaman 
tapi aku masih mahu
kembalikan waktu itu
tidak
tidak mungkin
apa mampukah aku miliki lagi
itu kenangan lalu
biarkan ingatkan aku
terusi sahaja masa dihadapanmu
simpan rapi didalam dadamu
simpan rapi didalam fikiranmu
simpan sahaja untuk dirimu
kerna waktu itu
tak mungkin kembali
apa yang kau mahu
tunggu sehingga kau mampu
DOA.


Isnin, 17 Disember 2012

i learn everything for this last and only one life

hidup bukan untuk waktu sekarang je banyak benda yang kita kena hadapi pada masa akan datang.
hidup bukan nak gembira sepanjang masa je banyak perkara duka yang akan kita rasa
hidup bukan untuk dapat 5a, 8a, 10a, dekan or what so ever tapi untuk akhirat akhir masa
aku cakap tapi x pernah aku lakukan tapi aku cuba capai apa yang aku mahukan.
  
terlalu banyak benda yang aku nak capai dalam hidup ni
tak lama lagi umur  angka belas2 dah takdahidup dah lama tapi aku rasa kosong sangat. belajar, main, makan, tidur argh kosong! kosong! aku nak buat sesuatu yang akan bangga kan mak aku keluarga aku kawan-kawan aku dan jugak diri aku sendiri. aku tak nak lupa siapa pencipta aku. ALLAH SWT. aku taknak lupa siapa nabi aku. MUHAMMAD SAW. aku akan cuba ubah nasib aku sebab ALLAH TAKKAN UBAH NASIB SESUATU KAUM TU KECUALI MEREKA SENDIRI. jangan jadik macam aku sebab kita lain. biarlah apa pun dugaan datang aku nak hadapi dengan cool je. aku belajar sebab bukan nak dapat A. aku belajar untuk kehidupan aku. aku rasai aku alami aku ketahui dah aku pelajari.

Rabu, 5 Disember 2012

waktu itu aku hidup

rasai hidup waktu itu

great day for certain people now
saddest life for poor people who losing love
awesome life for they and not for me.

waktu yang aku cari, waktu dahulu, waktu aku kecil, waktu aku bermain bersama kamu semua, bermain tanpa fikirkan apa apa, fikir hanya waktu itu hidup, waktu yang tidak akan kembali berulang. aku harap aku rasai waktu waktu itu. angan kosong tak akan berlaku sayang. waktu itu aku bahagia tanpa paksaan. dalam lubuk hati menjerat perit sakit dicucuk hingga mengalir air dari mata. ingatkah? lupa? tidak sekali akan aku simpan hingga mati. apa kau lupa hidup hanya sekali? berjumpakah kita disana nanti? kenalkah kau akan aku nanti? mampukah kita membantu nanti? biarkan segala yang berlaku kerana sekali saja kau rasai. jangan kau pinta waktu itu kembali kerana tidak akan. tidak akan. berdoa.biar aku saja tahu hidup aku. hidup kamu .