Isnin, 17 Disember 2012

i learn everything for this last and only one life

hidup bukan untuk waktu sekarang je banyak benda yang kita kena hadapi pada masa akan datang.
hidup bukan nak gembira sepanjang masa je banyak perkara duka yang akan kita rasa
hidup bukan untuk dapat 5a, 8a, 10a, dekan or what so ever tapi untuk akhirat akhir masa
aku cakap tapi x pernah aku lakukan tapi aku cuba capai apa yang aku mahukan.
  
terlalu banyak benda yang aku nak capai dalam hidup ni
tak lama lagi umur  angka belas2 dah takdahidup dah lama tapi aku rasa kosong sangat. belajar, main, makan, tidur argh kosong! kosong! aku nak buat sesuatu yang akan bangga kan mak aku keluarga aku kawan-kawan aku dan jugak diri aku sendiri. aku tak nak lupa siapa pencipta aku. ALLAH SWT. aku taknak lupa siapa nabi aku. MUHAMMAD SAW. aku akan cuba ubah nasib aku sebab ALLAH TAKKAN UBAH NASIB SESUATU KAUM TU KECUALI MEREKA SENDIRI. jangan jadik macam aku sebab kita lain. biarlah apa pun dugaan datang aku nak hadapi dengan cool je. aku belajar sebab bukan nak dapat A. aku belajar untuk kehidupan aku. aku rasai aku alami aku ketahui dah aku pelajari.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan