Rabu, 5 Disember 2012

waktu itu aku hidup

rasai hidup waktu itu

great day for certain people now
saddest life for poor people who losing love
awesome life for they and not for me.

waktu yang aku cari, waktu dahulu, waktu aku kecil, waktu aku bermain bersama kamu semua, bermain tanpa fikirkan apa apa, fikir hanya waktu itu hidup, waktu yang tidak akan kembali berulang. aku harap aku rasai waktu waktu itu. angan kosong tak akan berlaku sayang. waktu itu aku bahagia tanpa paksaan. dalam lubuk hati menjerat perit sakit dicucuk hingga mengalir air dari mata. ingatkah? lupa? tidak sekali akan aku simpan hingga mati. apa kau lupa hidup hanya sekali? berjumpakah kita disana nanti? kenalkah kau akan aku nanti? mampukah kita membantu nanti? biarkan segala yang berlaku kerana sekali saja kau rasai. jangan kau pinta waktu itu kembali kerana tidak akan. tidak akan. berdoa.biar aku saja tahu hidup aku. hidup kamu .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan