Isnin, 10 Februari 2014

Tapi.....

tak ada apa nak dicoretkan, memandangkan aku sahaja yang baca so tak kisah sangat. first thanksss to nad & zati belikan cake chocolate indulgence for my birthday :). thanks kawans. hehehe. rasa macam first time pulak sambut birthday. dah 21tahun aku hidup, apa ye perkara yang aku boleh bangga? rasanya macam takda. suatu hari nanti aku pastikan aku akan berjasa pada bangsa agama and negara aku. walaupun aku tak aktif dalam liku2 uitm ni, mungkin suatu hari nanti,amin. tinggal satu semester lagi nak habis, adakah aku akan kerja? rasanya nak continue degree dulu sebab Muet dah beli dah pun. so degree first. sem ni sem yang paling2 free and class sikit hanyaaaa*trademark budak laki class aku*.tapi.....kerja dia banyak hanyaaa! busy hanyaaa! test berderet2 hanyaa!! ni baru tadi lepas test It, 3 bulan kat uitm tapi..lecturernya masuk baru 3kali. nampak tak? aku memang target tak lulus sebab sebelum test tu, aku pergi event lah*alasan* tapi...memang betul pun. and dah sebulan seminggu aku tak balik rumah sebab kekangan2 tertentu, takpalah aku dah biasa. minggu depan nak balik lah. ada cerita and perkara yang menyedihkan*pasal duit aku and kawan2 kena tipu* aku tak halalkan. kau carik lah aku kat sana nanti. itulah kelemahan aku....cepat percaya orang. tapi.. aku bayar duit kawan2 aku balik,, ada hikmah ni. ALLAH uji aku,, duit boleh carik tapi.. kalau kesihatan, nyawa, keluarga, iman, memang lah aku fail. simpang malaikat44. target tahun baru tak lepas2. harap je aku beli produk kurus banyak hanyaaa tapi satu pun tak berkesan. turun sekilo naik tiga kilo! menyampah. hahaha. oklah penat menaip. hummm. itu je kot. see u ita next month. :) be better than before and be nice to people because we don't know what they have been through and face. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan