Jumaat, 19 September 2014

Fantasy Reality

Apa yang sebenarnya aku nak? apa sebenarnya yang aku nak banggakan? apakah aku layak? apakah usaha aku sudah cukup banyak? anggaplah dunia ini sebagai REALITI SEMENTARA dan syurga nanti FANTASI KEKAL ABADI. Aku harus usaha sampai aku dapat capai. Aku dikatakan lupa jasa tapi sebenarnya aku hanya tutup simpan sementara. Bukan bermakna aku tidak menghargai, cuma aku terlalu REALITI. Jangan risau segala jasa kalian padaku, aku doakan untuk kalian kembali, terima kasih. Tunggu suatu hari nanti aku kembali, akanku balas jasa-jasa kalian jika tidak sampai pada empunya, mungkin pada talian darahmu. Cukup aku terasa hati dengan semua ini. Jika diceritakan ramai akan tidak sangka, begitu juga aku. Limit. LAST! Satu cara untuk berjaya ialah BERUSAHA! Bukan dari membaca menulis mengira sahaja. Pengalaman ilmu, pekerjaan ilmu, kesilapanmu jua ilmu.LEKA! Semester terakhir tahun ini, aku inginkan kelainan. Aku akan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan